جوانان صالح شهری زمین چمن فوتبال ندارند/گفتگو با عضو شورای صالح شهر
تاريخ : 14 / 9 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عضو شورای اسلامی صالح شهر گتوند شامگاه پنج شنبه در گفت‌وگویی گفت: اواخر دهه پنجاه بود که پدران دوراندیش ما به امید آبادانی سرزمین و تامین امنیت شغلی خویش و فرزندان چند نسل آینده، خانه، کاشانه و زمین های زراعی که تنها منبع امرار معاش آن ها بود را برای احداث مجتمع عظیم کشت و صنعت کارون واگذار کردند.

«محمود بلیوند» اضافه کرد: کارگزاران وقت مجتمع نیز دستان این خیرین را به گرمی فشردند. نیاکان ما سرشار از امید و آرزو به شهرک چمران (صالح شهر کنونی) عزیمت کردند و ساکنان چندین آبادی در آنجا سکنی گزیدند.

b66f5555555555وی ادامه داد: اما اکنون و پس از گذشت قریب به چهار دهه، متاسفانه هیچ یک از آرزوهای نیاکانمان به وقوع نپیوسته است و نه تنها فرزندانشان به کار گیری نشده اند، بلکه تلاش آن ها برای در اختیار گرفتن یک زمین چمن فوتبال نیز ناکام مانده است.

بلیوند تصریح کرد: جوانان مستعد صالح شهری در حال اداره یازده تیم فوتبال در این شهر هستند و برخی از آن ها از همین تیم ها روانه تیم های فعال در لیگ های استانی و کشوری و همینطور فعالیت در رده های تیم ملی شده اند. اما این جوانان مستعد شهر خود را محروم از کمترین امکانات ورزشی می بینند.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان گتوند همچنین خاطرنشان کرد: زمین چمن فوتبال کمترین حقی است که این جوانان بر گردن مدیریت کشت و صنعت کارون، نماینده مجلس و همه مسئولان شهرستان گتوند دارند.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه ما شاهد آن هستیم که شهرهای همجوار از چنین امکاناتی برخوردار هستند که اگر واگذاری زمین به صالح شهر ناکام بماند، گزینه تبعیض در تخصیص امکانات به جوانان احساس می شود که این موضوع به هیچ وجه زیبنده نیست و انتظار ما از مسئولان محلی، مسئولان مرتبط استانی و به ویژه مدیرعامل کشت و صنعت کارون پیگیری و حل این مشکل است.



نظرات شما عزیزان:

حسین گماری
ساعت13:26---17 آذر 1394
سلام، حالا که تکلیف زمین های پشت جاده مشخص نیست، بیاین اون زمینی رو که واسه سالن ورزشی چند منظوره مشخص شده رو درست کنیم و راه اندازی بش.... با تشکر از شورای شهر و جامعه ورزش صالح شهر

فقط خدا
ساعت9:47---14 آذر 1394
به عمل کار بر آید به سخنرانی نیست،
شما همت کنید و بودجه رو خرج یکی از همین زمین های خاکی شهر یا همون مجموعه نیمه کاره کنید بینم چه ارگانی جرئت تخریب یا ممانعت رو داره مگه یادتون رفته مردم غیور صالح شهر هر موقع متحد میشن صداشون تا بی بی سی و شبکه من و تو هم میره شما چمن کنید ما جوونا نمیذاریم یه بیگانه تا نزدیک شهر هم بیاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: